Общи условия

Premium Coffee Market

ПОЛИТИКА НА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

Защитата на личните данни на физическите лица и употребата на бисквитки от „РИКО“ ЕООД е съобразена изцяло с Регламент (ЕС) 2016/679 (‚Регламента“).

Личните данни които предоставяте на “РИКО” ЕООД ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас. “РИКО” ЕООД Ви гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за цели различни от горе упоменатите.

ПОЛИТИКА ЗА УПОТРЕБА НА БИСКВИТКИ

Интернет страницата на www.riko.bg използва „бисквитки“. „Бисквитките“ са текстови файлове, които се съхраняват в устройството на потребителя. Чрез използването на „бисквитки“, “РИКО“ ЕООД може да предостави на потребителите на този сайт по-лесни за ползване услуги, които не биха били възможни без настройката на „бисквитките“. С помощта на „бисквитките“, информацията на нашия сайт може да бъде оптимизирана с според поведението и желанието на потребителя. „Бисквитките“ ни позволяват да разпознаваме нашите потребители. Целта на това разпознаване е да улесним потребителите да използват нашия сайта ни. Потребителя може по всяко време да забрани използването на „бисквитки“ чрез съответната настройка на използвания интернет браузър. Вече запазените „бисквитки“ могат да бъдат изтрити по всяко време чрез интернет браузър или от други софтуерни приложения, използвани за посещение на сайта ни. Това е възможно при всички браузъри и приложения. Ако обектът на данните деактивира настройката на използване и запис на „бисквитките“ в използвания своя браузър, не всички функции на нашия уеб сайт могат да бъдат напълно използваеми.

ОБЩИ УСЛОВИЯ, ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от “РИКО” ЕООД като регистриран потребител.

За да се регистрирате трябва да изберете потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни. При маркиране на полето “Съгласен съм с “Общите условия””, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.

 

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от “РИКО” ЕООД 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя, и официални празници. Направена поръчка от клиент през празнични и почивни дни се изпълнява в първият работен ден.

При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите които сте избрали.

Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването и потвърждаването на Вашата поръчка или чрез телефонно обаждане. Наш компетентен служител ще се свърже с Вас, ако има някаква неяснота в поръчката Ви, за да потвърдите и обсъдим правилно ли сте избрали артикулите в поръчката Ви. При нужда ще Ви консултираме.

След Вашето потвърждение пратката ще Ви бъде изпратена БЕЗ право на преглед и тест.

„РИКО“ ЕООД гарантира, че съдържанието на пратката отговаря на уговорените артикули или в противен случай ще подменим незабавно и за наша сметка грешните стоки.

 

 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

*Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка 9,90 лв. с ддс, ако поръчката ви е за суми под 150 лв. с ддс. Има вариант при потвърждение на поръчката от страна на клиента, поръчката да бъде изпратена без да е включена доставката 9,90 лв. с ддс; а да бъде изпратена за сметка на клиента, спрямо тарифите на куриерската фирма.

*Ако поръчката ви е над 150 лв. с ддс, куриерската услуга ще бъде за сметка на „РИКО“ ЕООД

Доставките са с куриерите ЕКОНТ, СПИДИ и/или други.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

* Един или повече от поръчаните артикули не е на лице; при такива обстоятелства представител на “РИКО” ЕООД ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове.

* Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;

* Погрешен телефон за връзка с клиента;

В случай на проблеми при доставката по причина на “РИКО” ЕООД, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.

Всички пратки по куриер са с обявена стойност и застраховка отговарящи на касовият бон издаден от нас и придружаващ задължително пратката.

Молим Ви да прегледате пратката веднага след получаването ú!

При повредена пратка следва да се обърнете към куриера за обезщетение.

“РИКО” ЕООД не подменя повредени в следствие на грубо транспортиране от куриера стоки.

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

 *Наложен платеж (при получаване на стокaта) – плащате цялата дължима сума на куриера – в брой или с карта при получаване на поръчката;

* В брой или с карта, при получаване на поръчката в МАГАЗИНА/СКЛАДА/СЕРВИЗА на „РИКО“ ЕООД в гр. Пловдив, на ул. „Дилянка“ № 29.

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, както и да е запазен касовият бон от покупката. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

 

ГАРАНЦИЯ

Преди употреба на стоките, моля прочетете инструкциите за употреба. “РИКО” ЕООД притежава собствен гаранционен сервиз или, ако се налага предоставя пълното си съдействие при комуникацията между клиента и съответния сервиз за гаранционно обслужване при откриване на фабричен дефект или повреда. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажбата. Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи: Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транспорт/съхранение/монтаж. Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена. Когато стоката е експлоатирана не по предназначение.

За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.

Надзорни органи, отговарящи за защита на потребителите

*Комисия за защита на личните данни

Адрес: гр. София, ул. „Иван Евстатиев Гешов“ № 15,

тел. (02) 940 20 46

e-mail: kzld@cpdp.bg 

уеб сайт: www.cpdp.bg

*Комисия за защита на потребителите

Адрес: гр. София, пл.“ Славейков“ №4А, ет.3, 4 и 6

тел.: 02 / 980 25 24

e-mail: info@kzp.bg

уеб сайт: www.kzp.bg

go top